Cum cumpăr?
1. Comanda online
Important: COD POSTAL corect
Vă rugăm să verificați cu atenție codul poștal introdus. Este esențial pentru ca plantele dumneavoastră să ajungă la destinație la timp și fără probleme!
Sistemele firmelor de curierat utilizează codul poștal pentru a sorta automat coletele, optimizând astfel ruta de livrare. Nu ai codul poștal? Verifică-l rapid aici: Caută Cod poștal (Poșta Română)
După ce alegeţi o plantă sau produs complementar, plasarea online a comenzii devine mult mai simplă. Dați click pe butonul ”Cumpără”, situat în colțul din dreapta-jos al produsului, selectați cantitatea dorită de dumneavoastră, apoi dați click pe butonul ”Adaugă în coș”.
Coș de cumpărături: La acest pas de comandă aveți posibilitatea să verificați dacă produsul și cantitatea corespund cu nevoile dumneavoastră și, implicit, să modificați coșul de cumpărături. Pentru a merge mai departe, selectați ”Pasul următor”. Puteţi continua procesul de comandă ca Vizitator sau autentificându-vă în Contul dvs prin completarea informaţiilor cerute.
Opțiuni de plată: Completați câmpurile din formular pentru a ne indica adresa exactă de livrare. Suntem profesioniști în livrarea la domiciliu și ne dorim să ajungem la dumneavoastra în cel mai scurt timp. Alegeți, apoi, modalitatea de plată cea mai convenabilă și apăsați ”Pasul următor”.
Comandă finalizată: La ultimul pas finalizați comanda, nu înainte de a verifica încă o dată produsele comandate și cantitățile aferente.
2. Comanda offline
Pentru o comanda offline, va rugam sa sunați la numărul de telefon afișat pe www.flowertime.ro, 0756.015.150, iar noi vă vom consilia cu mare drag să alegeți plantele care sunt cele mai potrivite pentru dumneavoastră. Ne face mare plăcere să vă oferim informațiile legate de comenzi, plasarea și evoluția lor, legate de produsele noastre sau sfaturi de îngrijire de la specialistul nostru.
3. Stoc
Flower Time livreaza produse din stocul existent in momentul plasarii comenzii. In acelasi timp, daca doriti sa comandati o planta de interior, de gradina sau alte accesorii aferente, dar nu sunt disponibile in stocul actual, ne puteti contacta la numarul de telefon 0756-015150 sau prin e-mail la contact@flowertime.ro si le vom aduce special pentru dumneavoastra.
4. Transport si livrare
Flower Time livreaza plante de interior, de gradina si accesorii aferente pe intreg teritoriul Romaniei, direct la domiciliul dumneavoastra.
Cheltuielile de transport sunt in sarcina cumparatorului.
Tariful de transport este 30 lei, fix, cu exceptia comenzilor care contin pamant de flori sau plante de dimensiuni mari, semnalizate pe pagina de produs cu mesajul ”Deoarece acest produs are un volum/greutate mare, preţul transportului poate să difere în funcţie de localitatea de livrare. Veţi fi contactact de un reprezentant Flower Time pentru a vă comunica preţul livrării„.
Plantele de gradina de dimensiuni foarte mari, semnalizate pe pagina de produs, beneficiaza de transport inclus in pret.
Pentru calculul final al pretului de livrare un reprezentant al Flower Time va lua legatura cu dumneavoastra.
Va rugam ca la preluarea coletului sa verificati aspectul acestuia. Puteti deschide coletul imediat dupa primirea sa, in prezenta curierului, in termen de 5 minute.
Important:
Avand in vedere situatia epidemiologica actuala si ultimele reglementari, firmele de curierat au implementat masuri mult mai stricte, pentru a reduce cat mai mult interactiunea intre persoane si a proteja siguranta curierilor si a dumneavoastra. Astfel, incepand cu data de 30.03.2020 disponibilitatea serviciului de Deschidere colet la livrare se suspenda.
5. Retur
In cazul in care doriti sa returnati produsele, o puteti face in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului.
Inainte de expedierea coletului, va rugam sa ne contactati pentru a ne semnala eventuala problema ce a dus la decizia dumneavoastra.
In situatia in care ati deschis coletul in prezenta curierului, taxele de returnare vor fi suportate de Flower Time. Daca solicitati returnarea produsului dupa achitarea contravalorii sale, taxele de retur vor fi suportate de cumparator.
Confirmarea returnarii banilor se va efectua in momentul verificarii continutului coletului trimis de dumneavoastra. Este important ca produsele sa fie in ambalajul original, asemeni celui trimis de Flower Time.
Pentru returnarea coletului veti avea nevoie de urmatoarele documente:
factura in original
chitanta care dovedeste incasarea valorii produselor si transportului de catre curier de la dumneavoastra.
Contravaloarea produselor returnate se va trimite cumparatorului in termen de 30 zile de la primirea coletului returnat, in contul bancar sau prin mandat postal, in functie de solicitarea dumneavoastra.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in caz de abuz (returnari repetate intr-o perioada scurta de timp).
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat de curand posibil (nu depasiti 10 zile lucratoare), pentru a inlocui produsul cu cel corect in cel mai scurt timp. In aceasta situatie, Flower Time se angajeaza sa suporte cheltuielile aferente, de returnare a produsului gresit si transport de retrimitere al celui corect. In functie de dorinta cumparatorului, banii care provin din stornarea produselor pot reprezenta contravaloare pentru achitarea unor noi produse.
6. Reclamatii
Pentru orice reclamatii sau plangeri legate de produse, procesul de lansare a comenzii sau primirea coletului, ne puteti contacta prin intermediul numarului de telefon 0756-015150 sau via e-mail la contact@flowertime.ro.