Pentru a va asigura cea mai buna experienta de navigare Site-ul nostru utilizeaza Cookies. Aflati mai multe

REGULAMENT CAMPANIE DE REDUCERI

    “Târg de Crăciun

ONLINE si GARDEN

 

Articolul 1. Organizatorul campaniei de reduceri

  • Art.1.1. Campania promoțională este organizată de SC COMGABY MOLN SRL cu sediul social în județul Bistrița Năsăud, localitatea Susenii Bârgăului, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J06/251/1997, cod unic de înregistrare 9579993, punct de lucru Flower Time, Str. Avram Iancu, nr. 492-500, 407280, Florești, Jud. Cluj.
  • Art.1.2. Decizia de derulare a campaniei promoționale conform regulilor din prezentul regulament este finală și obligatorie pentru participanți. Regulamentul oficial este întocmit și este public conform legislației aplicabile din România.
  • Art.1.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricare din condițiile stabilite în prezentul regulament în perioada desfășurării campaniilor, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări.


Articolul 2. Durata. Locul desfășurării.

  • Art.2.1. Campania promoțională se desfășoară în perioada 1-10 decembrie 2024 pe site-ul www.flowertime.ro și la punctul de lucru Flower Time de pe Str. Avram Iancu, nr. 492-500, 407280, Florești, Jud. Cluj

 

Articolul 3. Produse participante la campanie

  • Art.3.1. Obiectul campaniei îl reprezintă toate produsele comercializate în magazine și pe site-ul www.flowertime.ro afișate sau nu și cu stoc disponibil in Garden. Nu beneficiază de reducere: produsele tip: servicii  sau  transport.

 

Articolul 4. Condițiile de participare

  • Art.4.1. De această campanie beneficiază orice persoană fizică sau juridică având domiciliul în România, care a împlinit vârsta de 18 ani și care achiziționează unul sau mai multe produse care fac obiectul acestei promoții în perioada menționată și în limita stocului disponibil. 
  • Art.4.2. BRAD la ghiveci sau taiat  beneficiaza de pret promotional pana in 31 Decembrie 2024 sau pana la epuizarea stocurilor.

 

Articolul 5. Mecanismul promoției

  • Art.5.1. Clienții care achiziționează orice produs din magazinul participant, sau online pe www.flowertime.ro, în perioada 1-10 decembrie 2024, beneficiază de 15 % reducere la fiecare produs, în limita stocului disponibil.
  • Art.5.2. Reducerea se aplică prețului afișat fiecărui produs, la casa de marcat sau direct pe factură. În cazul comenzilor online, reducerea este aplicată deja produselor afișate pe site si comandate până la data de 10 decembrie 2024 inclusiv, chiar dacă livrarea va fi făcută mai târziu din motive dependente de Flower Time, nu la solicitarea clientului.
    • Art. 5.2.3.4  termenul Transport gratuit: este EXCLUSIV pentru comenzile online. acest termen este afisat corespunzator in poza de produs,  la articolele selectionate.  De asemenea oferta "Transport Gratuit" se acordă EXCLUSIV On-line pentru comenzile pe site-ul Flowertime.ro care depasesc valoarea de 1000 RON, si este valabila doar pentru livrări în România, cu excepția produselor paletizate sau cu înălțimea de peste 2 metri (inclusiv ghiveci). 
  • Art.5.3. Produsele cu statusul „La comandănu vor beneficia de reducere deoarece nu se găsesc în stoc. Reducerea de 15% nu se poate cumula cu o alta promoție sau reducere de preț. In cazul  eligibilității de a accesa mai multe discount-uri sau reduceri in același timp se va acorda procentul cel mai mare de reducere
  • Art.5.4. Cheltuielile de transport sunt în sarcina cumpărătorului. Tariful de transport in cazul magazinului fizic se va discuta cu un reprezentat Flower Time, iar in cazul comenzilor online acesta este afisat in cosul de cumparaturi, iar daca comanda conține cantități de pământ sau plante de dimensiuni mari, semnalizate pe pagina de produs se va aplica o taxă de transport suplimentară.
  • Art. 5.6. În cazul in care doriți să returnați produsele, o puteți face în maximum 10 zile lucrătoare de la primirea coletului. Pentru returnarea coletului veți avea nevoie de următoarele documente: factura în original și chitanța care dovedește încasarea valorii produselor și transportului de către curier de la dumneavoastră.
  • Art.5.7. Contravaloarea produselor returnate se va trimite cumpărătorului în termen de 30 zile de la primirea coletului returnat, în contul bancar sau prin mandat poștal, în funcție de solicitarea dumneavoastră. Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în caz de abuz (returnări repetate într-o perioadă scurtă de timp).
  • Art.5.8. Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat va rugăm să semnalați cât de curând posibil (nu depășiți 10 zile lucrătoare), pentru a înlocui produsul cu cel corect în cel mai scurt timp. În această situație, Flower Time se angajează să suporte cheltuielile aferente, de returnare a produsului greșit și transport de retrimitere al celui corect. În funcție de dorința cumpărătorului, banii care provin din stornarea produselor pot reprezenta contravaloare pentru achitarea unor noi produse.

 

Articolul 6. Limitarea Răspunderii

  • Art.6.1. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară Campania.
  • Art.6.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice Participant în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.
  • Art.6.3. Eventualele reclamații referitoare la derularea prezentei campanii vor fi luate în considerare dacă au fost primite de Organizatori în termen de maximum 5 zile de la data finalizării promoției. Reclamațiile vor fi trimise prin e-mail pe adresa contact@flowertime.ro
  • Art.6.4. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru imposibilitatea unui Client de a achiziționa produse din magazinele participante la promoție sau de a beneficia de discount-urile oferite, din cauza inexistenței acestora în stocurile magazinelor participante la promoție.
  • Art. 6.5. Oferta este valabilă în limita stocului disponibil.

 

Articolul 7. Taxe și impozite

Organizatorul campaniei este răspunzător de plata taxelor sau obligațiilor financiare, conform prevederilor legale în vigoare. Prezenta campanie se desfășoară cu scopul stimulării vânzărilor.

 

Articolul 8. Întreruperea campaniei promoționale

Organizatorul își rezervă dreptul de a întrerupe Campania promoțională sau de a modifica regulamentul și anexele acesteia, oricând pe parcursul desfășurării ei, cu informarea prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe site).